Wanneer:
juni 18, 2016 @ 1:00 pm – 5:00 pm
2016-06-18T13:00:00+02:00
2016-06-18T17:00:00+02:00
Waar:
Jeruzalemkerk, Tuindorpzaal
Troosterlaan 65
3571 NN Utrecht
Nederland
Kosten:
Gratis
Contact:
Jan Willem & Cora Bakker

God is een liefdevolle Vader die ons gelovigen diep wil bevestigen en bemoedigen, en die ons met geduldige en liefdevolle zorg omringt en herstelt. Deze liefdevolle zorg is altijd en gedurende heel ons leven bij ons. De zekerheid van deze nabijheid en zorg legt een stevige basis van vrede en vreugde in onze persoonlijkheid, en voor onze vruchtbaarheid als Christen. Dit onderwerp heeft de laatste jaren in de gemeente veel aandacht gehad. Toch hebben vele gelovigen nog moeite om Gods Vaderlijke nabijheid en zorg te ervaren en hieruit te leven.

Hoe belangrijk en fundamenteel ook, deze liefdevolle zorg en bevestiging is maar één kant van Zijn Vaderschap. God de Vader voedt ons ook actief op tot volwassen zonen en dochters. Het is Zijn bedoeling dat wij in ons gedrag en karakter dezelfde heiligheid en waardigheid gaan tonen die Christus kenmerkt. Tevens wil Hij dat wij moed, kracht, weerbaarheid, volharding, wijsheid en geestelijk inzicht ontwikkelen om grote uitdagingen in ons leven het hoofd bieden, en door tegenstand heen mee te bouwen aan Zijn koninkrijk. Vele gelovigen ervaren echter nog blokkades in hun groei naar dergelijke geestelijke volwassenheid, wat weer de oorzaak is van problemen in gemeenten, bedieningen en persoonlijke levens.

In deze herstelbijeenkomst zullen wij ingaan op het Vaderschap van God en onze roeping als Zijn volwassen erfgenamen. Op basis van de bijbel zullen wij eerst de belangrijkste aspecten van Gods Vaderschap en geestelijke volwassenheid bespreken. Vervolgens zullen wij ingaan op diverse blokkades voor dergelijke groei naar geestelijke volwassenheid. Daarna zullen wij uitvoerig bidden voor bevrijding, genezing en herstel, en voor bevestiging van Zijn Vaderlijke liefde en volwassen makende kracht en wijsheid. Eerst zullen wij gezamenlijk hiervoor bidden. Vervolgens is er ruimte voor individueel vervolggebed. Hiervoor zijn diverse gebedsteams beschikbaar.

Deze bijeenkomst is gratis. Er is mogelijkheid tot een vrijwillige bijlage via een collecte.